ÉRTÉKESÍTŐK TELJESÍTMÉNYNÖVELÉSE COACHINGGAL

Állítólag értékesítőnek születni kell: a legjobbak ösztönösen tudják, mit mondjanak és tegyenek.
Ez nem feltétlenül igaz! Semmi természetes nincs abban, ha valaki világklasszis értékesítővé válik. A legjobbak attól azok, hogy hallgattak coachaikra és mentoraikra, nyitottak voltak új iskolák tanításaira, és keményen dolgoztak az állásukban. Miller Heiman kutatása szerint a legjobb értékesítő az,
aki felkészül a telefonhívásaira
megtervezi, hogyan közelítsen a megcélzott ügyfélhez a hívás során
sztenderd módszere van arra, hogy számba vegye a lehetőségeket
Ezek közül egyik sem született viselkedésforma.
A több ezer top értékesítőre kiterjedő Harvard Business Review felmérésben ezek a tulajdonságok jellemzik a legeredményesebb értékesítőket:
kíváncsiság: információikat kérdezéssel gyűjtik
teljesítmény-orientáció: a teljesítmény folytonos értékelése a célok tükrében
lelkiismeretesség, azaz kötelességtudat és megbízhatóság
szerénység és alázat
A magatartás pszichológusok állítják, ha megfigyeljük a viselkedésüket, megismerhetjük az embereket. A Predictive Index a viselkedést méri. A PI eredményeik alapján megtudhatjuk, milyen viselkedés jellemzői vannak a csapat legjobban teljesítő értékesítőinek, és megtervezhetjük az átlagteljesítmény fokozására irányuló coachingokat..
És hogyan coacholja a menedzser a dolgozót, hogy az csúcsteljesítményt nyújtson? A menedzser a The Predictive Index módszer rendszerét használva:
beazonosítja a jól teljesítők viselkedés mintázatait a viselkedés felmérés alapján
összeveti ezeket a viselkedés jellemzőket a munkaköri felmérésben megkapott ideális mintázattal
megállapítja a különbségeket az átlagos és a kiemelkedő értékesítők között,
csoportelemzést végez annak megállapítására, hogy mekkora a rés az átlagos és kiemelkedő értékesítők között,
coaching tervet készít az átlagos szint emelésére
coacholja az átlagosan teljesítőket, célokat tűz ki, és folyamatos visszajelzést ad.
A menedzsereknek megvan az eszköztáruk arra, hogy a dolgozók fejlesztését szolgáló Predictive Index rendszerének megoldásait használva kiemelkedően teljesítő csapatot építsenek az értékesítési vagy egyéb osztályokon.
Mitől csökkenhet munkatársaid energiaszintje?
Az energikus, motivált, elégedett munkavállaló minden cég legfontosabb erőforrása. Az utóbbi években annyi,…
Hogyan győzd le a változással szembeni ellenállást?
A változásnál csak a változással szembeni ellenállás vehető biztosabbra, különösen igaz ez a…