Ilyen eredményt hoz, ha egy fejlesztő a növekedési szemléletet alkalmazza

Azt már több esettanulmány is alátámasztotta, hogy gondolkodásmódunk megváltoztatásával nem csak a saját, hanem mások eredményességére is hatással lehetünk. Ezt az alább ismertetett kutatás is alátámasztja. Erről mi is írtunk korábban, ami ITT olvasható. (a zölddel szedett ITT legyen hivatkozva, a hivatkozás külön W-ben csatoltam)

Amikor a fent hivatkozott kutatásban résztvevő tanárok elsajátították a növekedési szemléletet a matematika tanítással kapcsolatban, nemcsak az észlelésük változott a hallgatók képességéről, hanem a diákok osztályzata is, sőt még a hozzáállásuk is sokkal jobb lett, olvashatjuk Jo Boaler társszerző publikációjában, aki Stanford University professzora. „Amikor tanárként újraértékelték a saját tanulási/fejlődési lehetőségeiket, képessé váltak újra formálni a tanítási módszereiket. Ezáltal segítettek a hallgatóknak magabiztosabbá válni, pozitív hozzáállást elérni és végül, jobb eredményeket, jegyeket elérni.”

A tanulmányról: 40, ötösre értékelt amerikai tanár kapott egy-egy online osztályt, akiknek különböző, korszerű megközelítésből tanították a matematikát. Ezek a hallgatók szignifikánsan magasabb osztályzatot értek el, mint a kontroll csoport.

Ez alább felsorolt technikákat alkalmazták azok a tanárok, akiknek a diákjai magasabb teljesítményt értek el:

bátorították őket, hogy gondolkozzanak másként, mint eddig
eltérő útvonalokon közelítsék meg a problémákat/feladatokat
tudatosították a diákokkal, hogyan tanulhatnak az elkövetett hibáikból

A fenti megközelítés és eredményesség nem csak tanárokra, hanem minden fejlesztőre: tanárra, trénerre, edzőre, coachra, szupervízorra, vezetőre, szülőre érvényes.

A 2019. március 22-én induló Foresight coach képzésen elsajátíthatja a fenti szemléletet, gyakorolhatja és meg is tapasztalhatja, milyen az, amikor trénereink, képzőink mellett így tanulhat.

További az infromációk a képzésről: itt

 

 

 

error: A tartalom védett!!